Sol :)

Idag har jag varit hos mina kusiner jag  har varit ute mycket och solat. Också har jag suttit vid datorn ;). ikväll ska jag se gossip girl :p Det äger. Vi slutar näst nästa Tis! Men nu på Tis har vi olymoiad i skolan jätte kul! jag och blanca är i samma lag & 2 till typ från min klass men jag vet inte vilket land än.Man får vet vem som har vunnit på skolavslutningen! Jag vill så gärna vinna men det viktigaste är ändå att ha kul :) . Jag har kommit 3:a ett år då var jag med Laura och Elsa <3


     Elsa, jag och Laura! På olympiaden.


Jagvar i Ryssland det
 året jag kom 3:a! :P

//Erika

Kommentarer
Postat av: Aliice

Erika!! fixa cupcakes snälla!!! jag vill ha det som tema istället för de där blommorna! du som kunde fixa olika teman! schnella! ^w^

2009-06-18 @ 22:04:52
URL: http://bralice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0