Sjuk!!!! :(

Hej jag är hemma idag och har inget att göra det är Knorra dagen idag i vår skola det är världens tråkigatste dag tycker jag. Men jaghar jätte ont i hallsen och hosta och är snuvig! :( så som sagt har jag ingetatt göra så jag har svarat på bågra frågor lite fakta om mig. :)

FAKTA OM MIG
1. vad heter du? Erika _______ _____________!
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Vet inte
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Vet inte
4. vilket stjärntecken är du? Stenbock
5. vilken årgång är du? ____
6. vart bor du? ________
7. bott utomlands? Nepp..
8. flyttat antal gånger? 1 gång
9. vilken skolklass? Fyran, femman till höst.
10. vad vill du bli när du blir äldre? Jag vet inte

UTSEENDE
1. hur lång är du? 146 cm typ
2. hur mycket väger du? __ kg
3. hårfärg och frisyr? Cendree fägat hår och snelugg
4. ögonfärg? Blå grön
5. mest nöjd med? Vet inte
6. minst nöjd med? Vet inte
7. skostorlek? 34/35/36
8. har du några piercingar/tatueringar? Bara hål i öronen :p

FAVORITER
1. filmer? Vet inte ;)
2. låtar? vet inte men jag gillar miss li
3. årstider? Sommarn/vinter
4. djur? Hund
5. färg? Rosa mm
6. parfym? Ingen
7. tv-program? Gossip girl, vänner
8. ämne i skolan? Idrott
9. sysselsättning? Vara med kompisar

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? Svart
2. vad använder du just nu för skor? Svarta hehe
3. favoritfärg på kläder? Olika
4. favoritmaterial på kläder? Bomull
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Jag skule villja ha blairs garderob från gossip girl ;p
6. favoritaffärer? Ingen.
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Olika
8. favoritmärke? Jag bryr mig inte om märkerna

DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? Stort ;)
2. vilken färg på tapeterna? Har inga tapeter men jag har vita väggar
4. favoritmöbel i rummet och varför? Vet inte
5. vad vill du ändra där inne? Måla om mm
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? Ja
b) video/dvd? Japp.
c) dator? Nej L
d) stereo? Jupp.
e) telefon? Ja
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Vår gård
8. vad gör du oftast i ditt rum? Tittar på tv
9. vem förutom du brukar sova i din säng? Mina godsdjur J

FAMILJEN
1. vad heter din morfar? Han hette Sven L
vad har du i din:
a) jackficka just nu? Vet inte.
b) skolväska just nu? Har ingen
3. vad är du beroende av? Kompisar
4. vilket land kommer du i från? Sverige
6. vad tror du på? Kärlek
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Kristendomen ;)
8. vad köpte du senast? Ett blått Linne
9. har du nåt husdjur? Nej
10. vad bor du i? lägenhet.

GREJER
plånbok: Betty Bop
tandborste: Gröön!
smycken: Har många
nagellack: Olika



Fyra saker om mig:

A) Fyra jobb jag haft:
1. Inget
2. inget
3. inget
4. Inget haha jag är lat

B) Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1.Eva & Adam haha
2 Gossip girl vet ingen film men vem bryr sig
3.Vänner
4.Nån

C) Fyra ställen jag bott på:
1. Söder
2.
3

4. -


D) Fyra TV-program jag älskar att titta på:
1. Gossip Girl
2. Vänner
3. Blue Water High (eller hur det nu stavas)
4. One tree hill

E) Fyra platser jag har semestrat på:
1 Spanien varje sommar J
2. Paris
3. London
4. Skottland

F) Webbsidor jag besöker dagligen:
1. Bdb
2. Stardoll
3. Spela.se
4. -

G) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:
1. Hos en kompis
2. Med någon.. :(
3. I spanien
4. -


MER FAKTA
Namn: Erika
Kön: Tjej

Ålder: 11

Längd: 146 cm har jag inte redan svarat på det :/
Smeknamn: har inget
Hårfärg: Cendree
Ögonfärg: Blå grön

Har du någonsin
Ätit sushi: Nej

Varit ihop med någon som varit otrogen: Japp, synd det!
Klättrat på berg: Nja beroe på
Sett vita huset: Nääää

Antingen eller
Kallt eller varmt: Varmt
spets eller satin: ?????
Svart eller rött: Svart .
Regn eller snö: Regn och snö
Rosor eller tusensköna: Rosor
Vår eller höst: Vår
Matte eller engelska: Matte.

Motsatta könet
Gillar du någon just nu från det motsatta könet:
Vet den om det:
Vad tittar du på hos en man: Utseende och insidan :)


Inom de 48 timmarna
Kramat någon: ja

Bråkat med en kompis: Neej :)

Gillar du att:
Ge kramar: japp!
Ge massage: nej men jag gillar att få
Gå promenader i regnet: Jaa :) med någon inte själv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0