Fritids OS

Hej hej bloggen! Idag hade vi fritids OS i gristryneberg haha nää skämta bara kristineberg. Vi gjorde massa grenar och man måste säga att jag suger på att kasta kula det är jätte svårt. På slutet körde vi stafetten! det var några killar och tjejer från varje klass som körde. Det var te.x 4a mot 4b och vi forlorade!!! men grattis till dom:) nästa år har jag bestämt att vi ska vinna moahaha.Min kompis Louise var sist och var jätte duktig eller hon springer jätte snabbt.
Det här var igår när jag,Ylva,Carolina och en tjej som heter Moa åt youghurt glass på 7 elleven. Mummms...

ps:Vi vill ha fler komentarer!! skicka gärna en. Och sorry alla gånger jag glömt skriva //Alice jag glömmer jämt det men alla inlägg där det inte står ngt så är det jag.

                   //Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0