åå faan äntligen!(sry svär ordet)

Hej! E så jävela glad nu!! jag har nämligen äntligen fått en helt egen dator.Det är en jätte bra hp som har allt typ.Jag är värsta data nörden och så länge min gamla dator var sönder så var jag tvungen att låna Agnes(syrran) och vi bråkade lite om den och så blev väl mamma antagligen trött på det så vi skaffade en till mig som kommer att vara min helt egna.Det gick också jätte bra att instalera den! Så lätt att jag gjorde det typ själv.Jag köpte den idag och den funkar super bra vi har fixat så att min dator inte kan få virus och så. Min gamla dator hade för lite ramminne så jag kunde inte ladda ner bilder från mobilen till datan men på den här har jag till och med redan fixat det:p tänkte ta och lägga ut lite bilder nu på mig då inte för att jag är själv upptagen eller nåt sånt utan bara att jag inte vet om jag får lägga ut bilder på Erika för henne.
Jag i Ungern!                  Det här e faktiskt min               
                                          storasyrra Evelina som
                                          har målat! Det är av hennes
                                          gammelmormor Märtha
                                          fast hon e tyvärr död:(Man
                                          måste ändå säga att hon
                                          är begåvad på att att måla
                                          och teckna.Var inte ledsen
                                          Agnes:) Du e ju begåvad
                                          på att sjunga!!;)

Kommentarer
Postat av: Erika

Grattis till datorn :) Vi måste ta och träffas snart igen men vi tar det på mob i ett sms eller något //Erika

2009-05-12 @ 15:45:04
URL: http://bralice.blogg.se/
Postat av: Alice

Ja eller hur det måste vi;) vi får prata om det;)

2009-05-18 @ 16:01:22
URL: http://bralice.blogg.se/
Postat av: Celine

Hej!

Vda roligt att du har fått en data:P



Jag har också en men den är sönder så jag får låna min syrras.



2009-05-25 @ 19:20:15
URL: http://celinek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0