Olympiad

Idag var det olympiad i skolan. Jag var i Finland! ;) Det regnade hela dagen det var jätte jobbigt. Alla var blöta och kalla :( Vi mötte Spanien som motståndarlag. på lunchen spelade 9:orna fotbollsmatch mot lärarna och min storasysster stog i mål :) hon var jätte duktig. Och gissa vilka som vann.? 9:orna!!!! Jippi rätt lag vann! :) Men sen efter Lunch så avbröt dom olympiaden pågrund av vädret. Och nu sittar jag härhemma framför datorn och fryser fortfarande om händerna :(  






FINLAND!!!!

//Erika

Kommentarer
Postat av: chiaki

finland!! :D



jag bor där höhö xD

2009-06-19 @ 19:51:19
URL: http://xxchiyumuxx.blogg.se/
Postat av: Alice

Komigen Erika! Vad har hänt med bloggen?

2009-06-26 @ 18:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0