Midsommar :3

Hej<3 Idag ska jag åka till SKrubba heter det typ aa och fira midsommar:) Mammas kompisar bor där och vi har känt dom sen jag var liten eller när mamma var ung men spela roll det blir helt ok tror jag men jag är inte direkt särskilt pigg idag jag känner mig ful och är as trött. Förut köpte jag en hår rosett och ett halsband på¨en hemsida jag har inte hunnit visa dom ännu men jag kan göra det nu:) jag tog en bild på hela mitt "kawaii" skåp hehe inte så stort och det blev en väldigt dålig bild men aja.

Kommentarer
Postat av: Anette - kiwichan

Hej! ^_^

frågorna från frågestunden är nu upplagda!

Ha det bra.

2009-06-20 @ 01:51:51
URL: http://kiwicandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0